google translate

Het is alweer even geleden dus nu moest het maar eens gebeuren, een nieuw bericht.
Afgelopen weekeind de verzamelbeurs te Utrecht in de Jaarbeurs.
Het evenement van het jaar, zoveel bezoekers.
Het was zo druk dat er ruim van te voren bezoekers naar binnen mochten.
Ik ben gesloopt, maar het was geweldig leuk.
Hier en daar wat foto's gemaakt. Een hele lieve mevrouw was zo aardig om een beer
mee te nemen die ik niet op de foto had. Was zo snel weg dat ik niet de gelegenheid had om
te fotograferen en nu heb ik de foto toch. Hoe leuk.
Wat een droppie he.


En natuurlijk ook iets voor ons zelf. Een prachtige Art Nouveau vaas, helemaal te gek.
Een als ik niet aan het woord kom, de veiling hamer hahaha.



Nog wat zomaar foto's om de sfeer te proeven.
Hoe dan ook, volgend jaar April zijn we weer van de partij.


















                                                                                                                                 

1 opmerking:

  1. Love the old Teddy with the top, and the old Christmas decorations. It looks like a treasure trove.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen