google translate

Rond het kasteel in Helmond.

Vier uur in de morgen, de wekker loopt af, ik was net weer in slaap gevallen.
Je moet er wat voor over hebben. Vijf uur rijden en kwart voor 7 in Helmond.
Er waren al veel deelnemers aan het opbouwen. We kregen een plaats toe gewezen en
uitladen en opbouwen. Ik ben er altijd wel een poosje mee bezig.
Ik wil het leuk neerzetten, dus eerst alles uitpakken en dan sorteren en neerzetten.
Gaande weg zie ik de mogelijkheden wel. Redelijk weer, af en toe een zonnetje,
verderop de dag werd het alleen maar beter. Heel veel bezoekers, eigenlijk 's middags
nog drukker. Om half 2 stond er nog steeds een rij.
Heel leuk om rond te kijken en te zoeken naar datgeen wat je al heel lang wilt hebben.
Voor mij hele leuke verkoop.
Volgend jaar zeker weer.




1 opmerking:

  1. Hoi Nel,

    Jammer dat je geen foto hebt gemaakt van je kraam!!!
    Lijkt mij daar een leuke drukke bedoeling, en fijn dat je niet voor niks ben gegaan!!

    Fijne week nog
    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen