google translate

Zo, het is alweer even geleden dat ik een berichtje achter liet. Er is ook wel een en ander gebeurt..
12 Maart ga ik het ziekenhuis in voor een operatie.Na diverse korte verblijven op de spoedeisende
hulp en diverse opnames in het ziekenhuis hoop ik dat het dan allemaal opgelost is.
Ook al stond mijn hoofd niet zo erg naar berichten en foto's van de beurzen, ik ben er wel geweest.
Januari was de hobby beurs in Bleiswijk, hartstikke druk, het was weer zeer leuk.
Vorige week Arnhem, poppen en beurenbeurs, heel leuk, prachtige lokatie.
Komend weekeind weer Bleiswijk maar dit keer een curiosa beurs
En dan de week erop poppen en berenbeurs in Maastricht.
Jaren geleden ben ik er een paar keer geweest.
En dan even niets, eerst maar eens kijken hoe het verder gaat met mijn gezondheid.
Wordt vervolgd.
.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten